Sunday, June 17, 2012

Monográfico

3 comments:

Otilie said...

Ooooh kari !!!! Quants records !!! El nostre programa de ràdio cassolà. Aquí es nota el domini del tema per part teva - dels herois mexicans - eh ;) Està molt bé el format de l'audició i com ha quedat gravat.Felicitacions !!! El programa molt amé i el tema també, però guanyaria una mica més si tots dos estiguèssim preparats.

Moltes gràcies, amore. M'han vingut bons records !!!!

TQM

linus said...

Sips, em va costar lo seu fer l'edició de la cortineta de presentació i tancament, a més, les cançons que vostè parla en la segona part són les autèntiques, no reproduccions de só ambient, les vai buscar i editar eh.

Jo crec que si és cert que la primera part està més preparada per mí, però la segona es fruit de la seva iniciativa.

Té ganes de tonar fer quelcom semblant?

Una segona edició?

TQM

Otilie said...

Aprecio molt la bona mà seva a l'hora d'editar el podcast. Doncs el so és molt nítid i em consta que s'hi ha dedicat per publicar els nostres projectes= les nostres il·lusions.

Per tant, ja li dic que sí que m'agradaria fer més programes i fieldrecording amb vosté. Són iniciatives que valoro molt perquè són econòmiques - que, en aquests temps, ja va bé - i sobretot, molt creatives.

Moltes gràcies.
TQM